STRONA GŁÓWNA

WITAM PAŃSTWA NA MOJEJ STRONIE AUTORSKIEJ

      PIOTR JAROSZYŃSKI  

"Sic vive cum hominibus, tamquam deus videat; sic loquere cum deo, tamquam homines audiat" Seneka

Piłsudski: o zagrożeniach ze Wschodu

Piłsudski: o zagrożeniach ze Wschodu

rokniepRok 2018 to rok odzyskania niepodległości przez Polskę...

Ku ojczystym źródłom. Aby każdemu Polakowi Polska była bliska

Ku ojczystym źródłom. Aby każdemu Polakowi Polska była bliska

kon455Pobyt na emigracji daje niejednokrotnie szansę wybicia się i polepszenia kondycji...

Niepodległość – nie na zawsze

Niepodległość – nie na zawsze

niepodRok 2018 to rok jubileuszowy, kiedy chcemy uczcić to wielkie wydarzenie, jakie miało miejsce...

Prof. Piotr Jaroszyński

Prof. Piotr Jaroszyński "Po co niepodległość?"

plak455Wykład prof. dr hab. Piotra Jaroszyńskiego zatytłowany "Po co niepodległość?" zostanie...

Aquinas Medal for Excellence in Christian Philosophy dla prof. Piotra Jaroszyńskiego

Aquinas Medal for Excellence in Christian Philosophy dla prof. Piotra Jaroszyńskiego

medal45520 września 2018 r. na zakończenie międzynarodowego kongresu na Sorbonie w Paryżu,...

Colloque - Étienne Gilson (1884-1978) médiéviste et philosophe, homme de foi et homme d’action

Colloque - Étienne Gilson (1884-1978) médiéviste et philosophe, homme de foi et homme d’action

Colloque - ÉTIENNE GILSON (1884-1978) médiéviste et philosophe, homme de foi et homme d’action....

Polskie wychowanie

Polskie wychowanie

rodz1Podróżując po Polsce i świecie, mamy okazję poznawać nie tylko obce państwa i narody, miasta...

Jaki etos pracy rolnika?

Jaki etos pracy rolnika?

akiWykład prof. dr hab. Piotra Jaroszyńskiego wygłoszony 19 sierpnia 2018 r. w Jeleniewie z okazji...

Pułapki linii Curzona

Pułapki linii Curzona

pol zolRocznica zwycięskiej wojny z armią bolszewicką zamyka się często w bardzo dobitnym...

Bez odwetu

Bez odwetu

Husarz Józef Brandt 1890Rycerskość stanowiła od wieków cechę Polaków, choć nie jest łatwo ją...

  • Piłsudski: o zagrożeniach ze Wschodu

    Piłsudski: o zagrożeniach ze Wschodu

    środa, 10, październik 2018 18:34
  • Ku ojczystym źródłom. Aby każdemu Polakowi Polska była bliska

    Ku ojczystym źródłom. Aby każdemu Polakowi Polska była bliska

    wtorek, 09, październik 2018 18:12
  • Niepodległość – nie na zawsze

    Niepodległość – nie na zawsze

    czwartek, 04, październik 2018 17:26
  • Prof. Piotr Jaroszyński

    Prof. Piotr Jaroszyński "Po co niepodległość?"

    poniedziałek, 01, październik 2018 18:00
  • Aquinas Medal for Excellence in Christian Philosophy dla prof. Piotra Jaroszyńskiego

    Aquinas Medal for Excellence in Christian Philosophy dla prof. Piotra Jaroszyńskiego

    czwartek, 27, wrzesień 2018 17:56
  • Colloque - Étienne Gilson (1884-1978) médiéviste et philosophe, homme de foi et homme d’action

    Colloque - Étienne Gilson (1884-1978) médiéviste et philosophe, homme de foi et homme d’action

    niedziela, 09, wrzesień 2018 17:23
  • Polskie wychowanie

    Polskie wychowanie

    niedziela, 09, wrzesień 2018 16:19
  • Jaki etos pracy rolnika?

    Jaki etos pracy rolnika?

    czwartek, 23, sierpień 2018 21:32
  • Pułapki linii Curzona

    Pułapki linii Curzona

    sobota, 11, sierpień 2018 08:36
  • Bez odwetu

    Bez odwetu

    wtorek, 24, lipiec 2018 16:29

 
XII Międzynarodowe Sympozjum Metafizyczne z cyklu „Zadania współczesnej metafizyki”. OSOBA I UCZUCIA - ROLA UCZUĆ W ŻYCIU CZŁOWIEKA - Lublin - Katolicki Uniwersytet Lubelski - 10 grudnia 2009 roku.



HEADER 

Ola
+1 # Ola 2012-08-14 10:12
Za moich czasów (mam 28 lat) w nauczaniu początkowym klas 1-3 była oddzielna Pani od muzyki, z którą uczyliśmy się śpiewać piosenki granych przez nią na fortepianie. Bardzo mi się te zajęcia podobały, były dla mnie odskocznią i relaksem od ciężkich lekcji. Pamiętam, że uczyła nas hymnu i każdy musiał sam na ocenę go zaśpiewać. Obecnie zdaje mi się nie ma tego w szkołach i jest jedna Pani od wszystkiego, a jak wiadomo, nie każdy nauczyciel jest muzykim lub plastykiem. Powinny więc wrócić stare zasady nauczania, by kształtować dziecięcy smak muzyczny i plastyczny.
jacek
+2 # jacek 2011-02-21 20:19
Dlaczego sztuka [plastyka,muzyka]została w szkołach sprowadzona do roli michałków?również historie,geografie i religie niejednokrotnie też zaczyna się traktować podobnie.
Uczęszczałem do szkoły podstawowej w małej miejscowości w latach sześiątych i już jako dziecko ubolewałem że poziom nauczania plastyki i muzyki był bardzo niski.A wymownym obrazem tego był przedwojenny fortepian który stał nigdy nie używany aż wkońcu zdewastowany wywieżiono go na śmietnik.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd